Światowy Dzień Burgera obchodzony jest na całym świecie 28 maja. Z tej okazji na gości odwiedzających lokale Pasibusa, jednej z najpopularniejszych sieci burgerowni w Polsce, czekały promocje. W wyborze atrakcji i zniżek uczestniczyli fani tej marki.

Od połowy maja br. na stronie Pasibusa na Facebooku toczyło się głosowanie na burgery, które z okazji międzynarodowego święta kosztowały tego dnia 13 zł. Dokonano wyboru i we wszystkich lokalach sieci można był kupić w niższej cenie cztery burgery: ostrego Gonzalesa z nachosami, Chorizarda z grillowanym chorizo, Awokadusa z domowym guacamole oraz Bebka Juniora z autorskim sosem BBQ.

Dodatkowo, dzięki ponad 3 tys. komentarzy zebranych pod postem marki na Facebooku, we wszystkich restauracjach Pasibusa obowiązywała promocja na dodatki. Za 5 zł goście sieci mogli spróbować m.in. frytek, Pasi batatów czy nachosów.

Promocje z okazji Światowego Dnia Burgera obowiązywały we wszystkich 17 lokalach Pasibusa w całej Polsce i dotyczyły zamówień na miejscu lub na wynos z odbiorem osobistym.

Pasibus ma swoje punkty na terenie całego kraju, m.in. we Wrocławiu, w Gdańsku, Poznaniu, Łodzi i Warszawie (Złote Tarasy). Od 2019 r. twórcy Pasibusa współpracują z Heliosem, operatorem największej sieci multipleksów w Polsce, który inwestuje w rozwój kolejnych restauracji tej marki. Pierwszy lokal stworzony we współpracy z Heliosem został otwarty w maju br. w stołecznej Galerii Młociny. W ramach tej współpracy planowane jest otwarcie ok. 40 lokali sieci.

Red.

Czytaj:

Pasibus serwuje burgery w warszawskiej Galerii Młociny

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA