Marka KFC inwestuje w rozwiązania mobilne. Aplikacja sieci zostanie wzbogacona o pionierską na polskim rynku funkcjonalność. Będzie to Skip The Line, czyli zamawianie posiłków za pośrednictwem smartfona z odbiorem w restauracji. Sieć prowadzi testy m.in. w Szczecinie i Wrocławiu.

Nowa funkcja aplikacji to pierwsza tego typu usługa na naszym rynku.

– Zadowolenie gości to dla nas priorytet, dlatego uważnie obserwujemy ich potrzeby, śledzimy trendy i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Cyfrowa transformacja dzieje się na naszych oczach i jesteśmy jej częścią. Skip The Line jest nowością w polskiej branży restauracyjnej i idealnie wpisuje się w coraz szybszy tryb życia i wszechobecność smartfonów – mówi Maciej Jędrychowski, KFC Digital Manager.

Po uruchomieniu aplikacji KFC będzie można wybrać ulubione pozycje z menu, zamówić i dokonać płatności online. Możliwy będzie także wybór godziny, na którą posiłek ma być gotowy do odbioru. Po przyjęciu zamówienia, użytkownik otrzyma jego numer, a system pokaże szacowany czas przygotowania. Komunikaty o postępach i możliwości odebrania będą wyświetlane na bieżąco na ekranie smartfona i w restauracji. Informację o gotowym posiłku otrzymamy również sms-em.

Wyróżnikiem nowej funkcji aplikacji KFC będą codziennie inne oferty specjalne, dostępne tylko poprzez aplikację oraz możliwość personalizacji menu: wyboru produktów do zestawu czy możliwość skomponowania własnego kubełka.

Funkcja Skip The Line to usługa, która pozwoli pominąć oczekiwanie w kolejce do kasy w celu złożenia zamówienia, a płatność mobilna usprawni cały proces. W pierwszym etapie jej działania marka udostępni również możliwość zapłaty kartą przy odbiorze.

Sieć testuje na razie rozwiązanie w kilkunastu restauracjach, cały czas doskonaląc funkcję. Latem zostanie opublikowana w Google Play oraz App Store i będzie dostępna w niemal 170 lokalach KFC w całym kraju, a jej zasięg ma być systematycznie rozszerzany.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego mięsa kurczaka. Codziennie około 12 mln gości obsługiwanych jest w ponad 18 tys. restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie.

W Polsce marką KFC zarządza holding AmRest, który obecnie prowadzi ponad 500 restauracji KFC w 9 krajach Europy. AmRest jest również operatorem sieci restauracji Pizza Hut, Burger King oraz kawiarni Starbucks.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA