Alior Bank [CPS] PL

Lipton Ice Tea Green po raz pierwszy w historii współpracuje z operatorem telekomunikacyjnym, firmą Polkomtel. Aby odebrać 1 GB Internetu LTE w Plusie na kartę i mix, trzeba kupić półlitrową butelkę dowolnej Lipton Ice Tea i wysłać kod spod nakrętki na dedykowany numer.

Promocja potrwa od początku lipca do końca września 2019 r. i będzie wspierana kampanią TV oraz digital. Działania marketingowe Lipton Green wspiera silna kampania 360°, która obejmuje emisję dwóch spotów telewizyjnych oraz działania reklamowe w kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Nowy 30-sekundowy spot opowiada jak dodać lekkości swojemu dniu i zachęca do spróbowania pysznego orzeźwienia. W punktach sprzedaży m.in. w dużych sieciach handlowych  pojawią się też specjalne materiały POS.

Za wypracowanie strategii digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Red.

Czytaj:

Wyzwanie Smaku Pepsi rusza w Polskę

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA