Pierwsza edycja Show Rum Warsaw w Centrum Praskim Koneser wystartowała w sobotę w samo południe. Zakupiony bilet można było wymienić na kieliszek festiwalowy. Można było też zaopatrzyć się nieodpłatnie w wodę mineralną oraz napoje gazowane.

Sklep festiwalowy oferował alkohole po promocyjnych cenach. Akcja promocyjna (tzw. wyprzedaż pofestiwalowa) potrwa do końca miesiąca bądź wyczerpania zapasów.

Na sali ulokowano 25 wystawców – marki koncernowe, niezależnych bottlerów oraz małych, zagranicznych producentów. Na pierwszym planie znaleźli się wystawcy z własną zabudową. Dostępne były alkohole m.in. z Japonii, Wlk. Brytanii, Danii, Włoch, Brazylii.

W ramach elementu kulinarnego Bartłomiej Czerwiński, szef restauracji Merliniego w Warszawie, oprowadził dwie sesje food pairingowe: krewetki w rumie z mango, chili i zieloną kolendrą oraz wołowina macerowana w tequili.

Red.

Czytaj:

Ciemny rum Mötorhead produkowany na Dominikanie

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA