Van Dog i Papa Diego mają w Centrum Praskim Koneser w Warszawie wspólny lokal sieci. Od 26 kwietnia 2019 r. działa pierwsze miejsce na gastronomicznej mapie Polski, w którym pojawił się Van Dog – druga marka stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios.

W restauracji można spróbować zarówno oryginalnych Van Dogów w wersji gourmet, jak i meksykańskich przysmaków od Papa Diego.

Van Dog to marka dla koneserów street foodu, szukających oryginalnych doznań smakowych. Wśród propozycji nowej sieci fast-casual królują Van Dogi w wersji gourmet – z kiełbaskami robionymi według autorskich receptur lokalnych masarzy, w chrupkiej Van Bułce wypiekanej specjalnie dla sieci przez rodzinną piekarnię z województwa mazowieckiego, z dodatkami i oryginalnymi sosami. Goście restauracji mogą zamówić również Van Fryty podawane na kilka sposobów i wybrać jednego z kolorowych freak shake’ów.

Van Dogiem chcemy wyprowadzić z błędu osoby przekonane, że o frytkach i hot dogach powiedziano już wszystko, a uliczne jedzenie wszędzie smakuje tak samo. Nasz nowy koncept debiutuje w towarzystwie pierwszego w stolicy Papa Diego, w wyjątkowej przestrzeni Konesera, która staje się jednym z ciekawszych miejsc na warszawskiej gastromapie – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Receptury Van Doga są inspirowane kuchnią całego świata, ale także tradycyjnymi polskimi smakami i lokalnymi produktami. W menu znalazły się m.in.: Van Mac&Cheese z makaronem, sosem serowym, grillowaną papryką i chrupiącym bekonem czy Van Tango z argentyńskim sosem chimichurri, granatem, grillowanymi warzywami i prażonymi pestkami migdałów. Dla miłośników orientalnych smaków jest Van Dog z azjatyckimi ogórkami, duszonym porem i ketchupem mango, a dla wegan – Bez-Dogi z tofu i kolorowy Van Carrot z fioletową, pomarańczową i żółtą marchwią pieczoną z czosnkiem i tymiankiem.

Lokal w Centrum Praskim Koneser to także debiut konceptu Papa Diego w Warszawie. Dotychczas lokale tej sieci, specjalizującej się w daniach kuchni meksykańskiej, zostały otwarte w Gdańsku, Katowicach, Opolu, Poznaniu, Pruszkowie i Wołominie.

Wspólny lokal Van Dog i Papa Diego w Centrum Praskim Koneser to pierwsze tego typu przedsięwzięcie spółki Foodio Concepts. Na powierzchni 166 mkw. znalazły się dwa koncepty, stoliki dla 45 osób oraz wspólny bar, który serwuje kraftowe piwa, margarity – także w wersji bezalkoholowej oraz chelady – oryginalny mix lemoniady cytrynowej i piwa Corona. Lokal posiada również ogródek z dodatkowymi 40 miejscami siedzącymi.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora – operatora największej w Polsce sieci multipleksów – wspólnie z partnerami biznesowymi, Piotrem Grajewskim i Piotrem Komórem, managerami branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Red.

Czytaj:

Papa Diego – nagroda za rozwój Food & Beverage 

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA