Alior Bank [CPS] PL

Wyzwania Smaku Pepsi to kampania organizowana corocznie w letnie weekendy przez producenta artykułów spożywczych i napojów. W tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać zaproszonych do udziału w wydarzeniach influencerów.

Uczestnicy wybierają napój, który bardziej im smakuje. Organizatorzy starają się, aby warunki porównania były obiektywne, a konsument przy wyborze kierował się tylko i wyłącznie smakiem.

W tym roku po raz kolejny Wyzwanie Smaku Pepsi zagości w wybranych polskich miastach, a już od czerwca w wielu różnych miejscach specjalne zespoły mobilne zachęcać będą do testowania wyborów smakowych. Z kolei w weekendowych imprezach stacjonarnych towarzyszyć nam będą  influencerzy Stołu Pepsi: Lara Gessler, Marta Wierzbicka, Adam Wiejak i Jakob Kosel. Specjalnie na tę okazję stworzyli oni swoje autorskie dania, skomponowane z pomocą fanów. Podczas Wyzwania Smaku Pepsi uczestnicy będą mogli nie tylko spróbować tych oryginalnych dań, ale również wejść w interakcję z popularnymi influencerami – mówi Katarzyna Rogowska, Senior Brand Manager Pepsi  .

Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera kampania 360°, która ruszyła 17 czerwca 2019 r. Obejmuje m. in. nowy 15” i 30” spot reklamowy. Film wyświetlany będzie on w TV oraz VOD (Player), a także w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram).

Dodatkowe wsparcie zapewnia reklama na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz w wybranych radiostacjach. Kampanię wspierać ponadto będą działania zaproszonych do akcji partnerów, którzy wykorzystają swoje kanały społecznościowe do zapraszania fanów do udziału w letnich wydarzeniach. Kampania obejmuje również działania PR.

Red.

Czytaj:

PepsiCo – Mirinda spoza strefy komfortu

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA