Zarząd Mex Polska S.A. zmienia strategię rozwoju Grupy Kapitałowej. Jak informuje, zadecydowały o tym analizy związane m.in.z inwestycjami w budowę ze środków własnych, w tym zakup od franczyzobiorców, lokali „Pijalnia Wódki i Piwa”.

W miejsce planowanego w ubiegłorocznej strategii rozwoju sieci restauracji „The Mexican” ma być realizowany plan rozwoju sieci restauracji „PanKejk”.

PanKejk jest konceptem opartym na dwóch podstawowych produktach: naleśnikach i plackach ziemniaczanych, podawanych w wielu wariantach smakowych. Dodatkowo menu restauracji uzupełniono o sałatki, zupy i desery.

W menu napojowym, poza zwykłymi napojami, jak woda mineralna, cola, piwo, wino, kawa czy herbata, pojawiły się autorskie koktajle o smakach lemoniad, jogurtów oraz świeżo wyciskane naturalne soki warzywne i owocowe. Oferta gastronomiczna dedykowana jest osobom młodym i nowoczesnym. Zawiera proste, lekkie dania mięsne oraz wegetariańskie.

The Mexican to restauracje z segmentu casual dining. Oferta kulinarna oparta jest na oryginalnych recepturach kuchni meksykańskiej oraz wyraźnie rozpoznawalnym, unikalnym meksykańskim wystrojem. Radosny nastrój meksykańskiego pueblo podkreśla muzyka grana na żywo, przez prawdziwych Mariachi.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA