KFC z końcem maja wprowadził do menu egzotyczne smaki. W tegorocznej odsłonie pojawiły się nowe warianty smakowe:  

Wakacje w egzotycznych krajach stają się coraz bardziej popularne wśród Polaków. Co roku liczba osób spędzających urlop w nietypowym miejscu rośnie o ponad 30 proc., a jedną z motywacji w wyborze konkretnego kierunku jest kuchnia odwiedzanego regionu.

Rosnącą popularność jako kierunek podróży zdobywają Chiny, Meksyk a także Indie i Brazylia. Każdy z wymienionych krajów ma swoją specyficzną kulturę i proponuje zupełnie różne smaki. W nowej ofercie KFC “4 Smaki Świata” dla wielbicieli aromatycznej kuchni przygotowano indyjskie curry, dla spragnionych orientu – chiński sweet chili, dla amatorów Meksyku – pikantną salsę, a dla ciekawych południowo-amerykańskich smaków – brazylijskie mango.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka od ponad 80 lat. Codziennie ok. 12 mln klientów obsługiwanych jest w ponad 18 tys. restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 250 restauracji KFC.

Red.

Czytaj:

KFC rozszerza wegetariańskie menu w restauracjach

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA