Sieć McDonald’s opublikowała zmienione logo firmy z rozdzielonymi, złotymi łukami. Zareagowała w ten sposób na apel o zachowanie odpowiednich odległości podczas epidemii koronawirusa.
McDonald’s opracował nowe logo w nawiązaniu do zalecenia o zachowaniu co najmniej metra odległości od innych osób. Nie wszędzie dobrze przyjęto ten pomysł. W mediach społecznościowych pojawiło się mnóstwo krytycznych komentarzy internautów.
Sieć opublikowała stanowisko z przeprosinami:
„Jako marka działająca w prawie 120 krajach ponosimy odpowiedzialność za pomoc naszym społecznościom w potrzebie. Przepraszamy za nieporozumienie związane z intencją przypominania naszym klientom o znaczeniu dystansu społecznego w tych niepewnych czasach” – napisano.
Rozdzielone wersje swoich logotypów przygotowały również inne światowe marki, min. Coca-Cola, Audi, Volkswagen, Nike.
McDonald's, Coca-Cola, Audi and Volkswagen are just a few of the corporations that are redesigning their logos with a "social distancing" theme. https://t.co/OkQDNrRi8C
— CNN Business (@CNNBusiness) March 26, 2020
Red. (źródło: radiozet.p)