KFC wprowadza we wszystkich restauracjach na terenie Polski wiosenne nowości. 2 kwietnia br. do Zingerów i Ganderów KFC dołączyły dwa burgery: Truvlover Zinger i Bourbon BBQ Grander. Nowe menu ma być ukłonem marki w stronę trendów i oczekiwań konsumentów.
Burgery, obok kuchni włoskiej, polskiej i kebabów, są na szczycie listy preferencji kulinarnych Polaków. Ich popularność potwierdzają ostatnie badania „Polska na talerzu” z których wynika, że kuchnię amerykańską preferuje aż 34% przebadanych osób.
KFC wyjaśnia, co odróżnia Truvlover Zinger i Bourbon BBQ Grander od klasycznych pozycji. Sekretem Truvlover Zinger jest majonez truflowy i sos z karmelizowanej cebulki, których smak komponuje się z kawałkiem kurczaka w chrupiącej panierce. W składzie znajdziemy ponadto szpinak oraz grillowane pieczarki.
Bourbon BBQ Grander to połączenie smaków kurczaka z bekonem, orzechowego cheddara, panierowanych krążków cebulowych, kremowego majonezu oraz sosu Tennessee Jack.
KFC zdradza też plany – w najbliższym czasie zamierza wprowadzić wiosenne nowości dla klientów, którzy na co dzień nie jedzą mięsa.
KFC to światowa sieć serwująca dania z kurczaka w restauracjach szybkiej obsługi. Od ponad 80 lat, czyli od momentu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niezmieniony dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Codziennie ok. 12 mln klientów obsługiwanych jest w ponad 18 tys. punktów sieci w przeszło 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 250 restauracji KFC.
Red.