Alior Bank [CPS] PL

OC&C Fundex wskazuje firmy najlepiej ocenione w kategorii zabawa. Mają one bardzo zaagażowany personel, który utożsamia się z wartościami marki. Dzięki temu oferta łączy ludzi i zachęca do rozmowy oraz do dzielenia się wrażeniami w mediach społecznościowych.

Najbardziej rozrywkowe marki, które znalazły się w OC&C Fundex, mają mocne, zaangażowane zespoły, które są całkowicie przekonane do tego, co reprezentuje sobą firma. Musi to być jednak autentyczne. Niezależnie od tego, czy to zespół tworzy dobrą zabawę, czy tylko ją umożliwia, wrażenie jest wpisane w jego DNA i sposób, w jaki jego
członkowie komunikują się z gośćmi.

Jak informuje twórca zestawienia – OC&C Strategy Consultants, wyniki badania wskazują, że są pewne elementy, które wyraźnie psują dobre wrażenie. Bardzo powolna obsługa, niski lub niespójny standard bądź wątpliwa relacja jakości do ceny – to tylko kilka z nich.

Trudno oczekiwać od gości, że będą się dobrze bawili, jeżeli całe wieki czekają na swoją kolej przy barze, martwią się o wysokość rachunku lub muszą korzystać z brudnych toalet. Wpadka w choćby jednym z tych obszarów sprawia, że cały czar pryska – ocenia OC&C.

Co sprawia, że goście dobrze się bawią, odwiedzając poszczególne obiekty?

Energylandia to najchętniej wybierany park rozrywki, którego oferta jest skierowana do osób lubiących się bawić i żądnych przygody – sztuczna fala (fl ow rider), szeroki wybór punktów gastronomicznych i atrakcje dla spragnionych adrenaliny.
Ruletka skrzydełek, nielimitowana ilość sosów i PERI-ometer to tylko kilka ze sposobów, jakie wykorzystuje sieć restauracji Nando, aby goście mieli o czym porozmawiać przy stole.
W Hotelach Gołębiewski nawet obsługa odpowiedzialna za czystość w hotelu jest zachęcana do rozmowy z gośćmi.

Fundex według oceny ogólnej. Zaznaczono, jak dobrze bawili się goście, odwiedzając poszczególne obiekty

Źródło: OC&C Strategy Consultants

Czytaj:

Kawiarnie na stacjach paliw ulubionym miejscem Polaków

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA