Zgodnie ze strategią „Działanie ze świadomością celu” PepsiCo przeprowadza reformulacje przekąsek i napojów, w celu oferowania konsumentom produktów o obniżonej zawartości cukru mniejszej kaloryczności. Pepsi Ginger rozszerzy gamę oferowanych na rynku wariantów bezcukrowych, takich jak Pepsi Bez Kalorii, Pepsi Wild Cherry (o smaku wiśni) oraz Pepsi Lime (o smaku limonki).
Napój Pepsi Ginger będzie dostępny na sklepowych półkach w całej Polsce w wielu różnych wariantach opakowań: w puszkach o pojemności 330 ml, butelkach 500 ml oraz 1L, a także w większych opakowaniach.
Pojawieniu się na rynku nowego smaku Pepsi Ginger towarzyszyć będzie kampania 360° pod hasłem „Przełam rutynę”, która obejmuje działania reklamowe w telewizji oraz kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja Artegence. Adaptację spotu TV przygotowała agencja BBDO Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
Red.