PepsiCo kontynuuje rozwój Mirindy w kategorii kolorowych napojów gazowanych. W tym roku na półkach sklepowych pojawiły się dwie nowe wersje smakowe w licznych wariantach – w opakowaniach o pojemności 0,5L, 0,85L, 1L, 1,25 L, 1,8 L oraz 2L, dostępnych zarówno w lokalnych sklepach, jak i dużych sieciach handlowych.
Wprowadzenie na rynek nowych napojów Mirindy będzie wspierane intensywnymi działaniami marketingowymi. Obejmą one kampanię reklamową w telewizji, wybranych sieciach kin, Internecie i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.
– Wprowadzając do oferty nowe warianty Mirindy wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Miksując tak niecodzienne smaki, jak truskawka z liczi, czy jabłko z kiwi, uzyskaliśmy napoje zachęcające do opuszczenia strefy komfortu – mówi Agata Karwowska, Junior Brand Manager w PepsiCo Polska.
Po produkty firmy PepsiCo konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2018 r. ponad 64 mld dolarów amerykańskich. W swoim portfolio PepsiCo posiada różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, 22 z nich generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Red.