19 lutego 2019 r. otwarty został drugi lokal Papa Diego w Katowicach. Meksykańskiej kuchni mogą teraz spróbować goście odwiedzający Galerię Katowicką. To pierwszy lokal sieci ze stolikami restauracyjnymi.
Goście mogą usiąść przy stolikach wewnątrz restauracji oferującej m.in. tacos z salsami, nachos z dodatkami oraz burrito lub burrito bowli w różnych wersjach smakowych. Na zwolenników lokalnych potraw czeka wariacja meksykańskich dań z krupniokiem, na fanów słodyczy – churros z sosem czekoladowym. Goście gotowi na ostrzejsze wrażenia mogą wybiorać salsy z pikantnych papryczek, których można spróbować wyłącznie po podpisaniu stosownego oświadczenia.
Papa Diego w Galerii Katowickiej to piąty punkt gastronomiczny sieci – w ubiegłym roku otwarto lokale w Katowicach (Galeria Libero), Gdańsku (Forum Gdańsk) i Poznaniu (Posnania), a w lutym br. – w Wołominie (Galeria Wołomin). W tym roku Papa Diego wystartuje m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny), Łodzi (Manufaktura) i Opolu (CH Karolinka).
Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora – operatora największej w Polsce sieci multipleksów – oraz partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.
Red.