McDonald’s i Glovo i uruchomiły w marcu McDelivery w kolejnych 11 miastach. Usługę wprowadzono w ciągu czterech tygodni w 99 nowych restauracjach. Z dostawą do domu zamówienie otrzymać mogą mieszkańcy: Warszawy, Krakowa, Torunia, Bydgoszczy, Poznania, Wrocławia, Lublina, Rzeszowa, Białegostoku, Katowic i Olsztyna.
Glovo to aplikacja mobilna zajmująca się dostawami na życzenie. Rozszerza swoją współpracę z McDonald’s w ramach McDelivery. Od marca goście będą mogli zamówić jedzenie ze 120 restauracji.
– W krótkim czasie udało nam się uruchomić usługę w 11 miastach. W obecnej sytuacji nie ma możliwości jedzenia w restauracji. Dlatego coraz więcej Polaków decyduje się zamówić jedzenie na dowóz, by nie wychodzić z domu. Glovo w tym celu wprowadziło m.in. dostawy „bezkontaktowe”, dzięki czemu zamawiający może odebrać przesyłkę spod drzwi bez kontaktu z kurierem – mówi Carlos Silván, Head of Expansion w Glovo.
Jak informuje McDonald’s, Polacy coraz chętniej wybierają ulubione produkty z dostawą do domu. Od 2017 r. sieć zrealizowała 2 mln zamówień z dowozem i stale poszerza zasięg działalności.
Obecnie ponad 160 restauracje sieci w 20 polskich miastach realizują zamówienia z bezpośrednią dostawą do klientów. Oferty dostaw z sieci McDonald’s realizowane są w Polsce za pośrednictwem partnerów Glovo, Pyszne.pl, Uber Eats i Wolt w dowolne miejsce znajdujące się w zasięgu wybranej restauracji.
McDonald’s ma ponad 20-letnie doświadczenie w realizacji zamówień produktów z dostawą na najbardziej rozwiniętych rynkach Azji i Bliskiego Wschodu. Na świecie marka wykorzystuje różne modele biznesowe w zakresie McDelivery, współpracując z różnymi partnerami. Zamawianie produktów z dostawą oferuje obecnie ponad 25 tys. restauracji McDonald’s w 85 krajach.
Red.