Marka Heinz wspiera branżę gastronomiczną, przekazując 50 tys. sztuk swoich produktów. Producent ketchupów i sosów wspiera w ten sposób firmy gastronomiczne w czasie pandemii.
Heinz wspiera branżę gastronomiczną w ramach akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro”. Marka przeznaczyła 50 tys. sztuk produktów do odebrania za darmo przez lokale gastronomiczne.
Zalecenia o pozostaniu w domu oraz zamknięcie lub ograniczenie działania lokali usługowych i wielu przedsiębiorstw sprawiły, że wiele osób i firm boryka się z problemami finansowymi. Obecnie Polska jest na etapie stopniowego odmrażania gospodarki i powolnego przywracania sytuacji sprzed kryzysu. Niestety, skutki kilkunastotygodniowych restrykcji będą odczuwane przez przedsiębiorców jeszcze przez wiele miesięcy.
Darowiznę, w postaci różnych produktów marki dla formatów gastronomicznych oraz detalicznych, skierowano do najmniejszych, pozasieciowych przedsiębiorstw. Wchodząc na dedykowaną stronę akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, właściciele lokali gastronomicznych mogą zamówić produkty Heinz. Marka dostarczy je na wskazany adres. Każdy zgłaszający maksymalnie może zamówić 20 kg produktów. Koszty dostawy zostaną pokryte przez producenta.
– Produkty marki Heinz od lat są obecne w lokalach gastronomicznych w całej Polsce. Jesteśmy wdzięczni, że właściciele oraz managerowie restauracji ufają nam. Teraz mamy okazję odwdzięczyć się za to zaufanie i współpracę. Chcemy pokazać, że w tych trudnych chwilach jesteśmy z nimi i mamy nadzieję, że przygotowane przez nas wsparcie choć trochę pomoże im w tym ciężkim czasie – mówi Olena Ryptyk, Brand Manager marki Heinz.
Akcja rozpoczęła się we wtorek 19 maja i będzie trwała do wyczerpania zapasów. Wykorzystując siłę mediów społecznościowych, Heinz wesprze też wybrane lokale gastronomiczne poprzez swoją aktywność na Facebooku (1 mln obserwujących). Zamieszcza posty zachęcające do zakupu posiłków i wspierania lokalnej gastronomii.
Red.