AmRest podsumował 2018 r. – 9 nowych rynków, dwie nowe marki własne: Bacoa i Sushi Shop, masterfranczyza dla marki Pizza Hut, debiut w rankingu Respect Index, rozwój kanału delivery, proces digitalizacji. To jednocześnie 25 rok działalności spółki restauracyjnej.

AmRest zarządza markami restauracyjnymi KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King, La Tagliatella, blue frog, KABB, Bacoa i Sushi Shop. Jest także obecny w segmencie agregatorów gastronomicznych poprzez m.in. PizzaPortal.pl – serwis do zamawiania
jedzenia online.

Jak informuje firma, w 2018 r. strategia ukierunkowana była na rozwój oraz ekspansję sprawdzonych i dojrzałych marek oraz poszerzanie naszego portfolio o nowe, wiodące już
na rynku brandy. W praktyce przełożyło się to na: przyłączenie restauracji Pizza Hut
w Armenii, Azerbejdżanie i Rosji, przyłączenie restauracji KFC we Francji, dołączenie do posiadanych brandów wiodącej marki w segmencie sushi – Sushi Shop oraz marki Bacoa – restauracji segmentu premium burger.

Obecnie AmRest działa w 25 krajach, w których prowadzi 2125 restauracji. Zatrudnia blisko 49 tys. pracowników i współpracuje z ponad 14 tys. partnerów biznesowych i dostawców.

W ubiegłym roku spółka zadebiutowała na hiszpańskim parkiecie, w wyniku czego obecnie
notowana jest na giełdach w dwóch krajach: w Polsce – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz w Hiszpanii – na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji.

Patrz: Raport

Czytaj:

AmRest uzyskał sprzedaż o 1/3 wyższą niż rok temu

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA