AmRest rozwija markę Burger King w pięciu krajach

AmRest, jeden z wiodących w Europie operatorów restauracyjnych, ogłosił podpisanie umów dotyczących rozwoju marki Burger King w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii i na Słowacji. Burger King jest częścią portfela AmRest od 2007 r.

Spółka chce wykorzystać dotychczasowe doświadczenia w zarządzaniu siecią, aby znacząco zwiększyć jej skalę w regionie.

Ugruntowana pozycja rynkowa firmy, jak również jej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marką Burger King, czyni AmRest doskonałym partnerem do dalszego rozwoju sieci w tym bardzo perspektywicznym dla nas regionie – mówi David Shear, prezydent Burger King EMEA.
Zawarcie umowy jest krokiem milowym w realizacji naszej strategii rozwoju sieci Burger King. Mamy jasną wizję dla marki i niezwykle cieszymy się z możliwości jakie to porozumienie stwarza dla naszego biznesu. Inwestycja przyniesie ogromną wartość dla naszych klientów oraz kluczowych interesariuszy, jak również przyczyni się do wzmocnienia wiodącej pozycji AmRest w Europie Środkowo Wschodniej – ocenia Alan Laughlin, prezydent Burger King w AmRest.

Obecnie AmRest prowadzi 40 restauracji Burger King w Polsce, 14 w Czechach, 2 na Słowacji i 1 w Bułgarii.

Red. (źródło: AmRest)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Bądź w kontakcie

Van Delivery, Pallet, Truck Delivery (FTL/LTL), Bulk Items'

Najnowsze

Więcej na ten temat