McDonald’s stawia na rozwój usługi McDelivery. 145 restauracji sieci w 16 miastach na terenie całej Polski realizuje zamówienia z bezpośrednią dostawą do klientów.
Jak informuje McDonald’s, z oferty dostaw McDelivery mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy, Łodzi, Katowic, Krakowa, Lublina, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Sopotu, Gdyni, Torunia, Bydgoszczy, Białegostoku, Szczecina, Gliwic, Sosnowca.
Zamówienia są realizowane za pośrednictwem partnerów McDonald’s – Pyszne.pl, Uber Eats i Wolt ustalone miejsce, znajdujące się w zasięgu wybranej restauracji.
Usługa McDelivery dostępna jest w Polsce od 2017 r. W tym czasie sieć zrealizowała 1,7 mln zamówień.
To odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku gastronomicznego, gdzie coraz większe znaczenie zyskuje trend convenience. Dzisiaj, jeszcze bardziej niż kiedykolwiek, konsumenci oczekują szybkiego dostępu do swoich ulubionych potraw bez wychodzenia z domu . Do końca roku planowane jest poszerzenie zasięgu usługi McDelivery o kolejne lokalizacje. Sieć poszerza także grono partnerów, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów w jak najkrótszym czasie – informuje McDonald’s.
McDonald’s ma ponad 20-letnie doświadczenie w realizacji zamówień produktów z dostawą na najbardziej rozwiniętych rynkach Azji i Bliskiego Wschodu, jest jednym z liderów w tym segmencie branży gastronomicznej. Na świecie marka wykorzystuje różne modele biznesowe w zakresie McDelivery, współpracując z innymi partnerami. Zamawianie produktów z dostawą jest obecnie oferowane przez ponad 23.500 restauracji McDonald’s w 85 krajach.
Red.