Papa Diego, sieć lokali fast casual, stworzona przez Foodio Concepts z grupy Helios, otrzymała nagrodę SCF Retailers Award w kategorii F&B Expansion. Jury doceniło koncept gastronomiczny m.in. za wyróżniający się na rynku pomysł na ciekawe smaki oraz wnętrza lokali.
Papa Diego w kategorii F&B Expansion (Food & Beverage – żywność i napoje) pokonało koncepty Menya Musashi i Deli Sandwich. Jury w uzasadnieniu uznało działania marki za odpowiedź na „coraz silniejszą potrzebę ze strony klientów, którzy są głodni nowych doświadczeń i smaków”. Doceniono wyjątkową ofertę, kolorowe wnętrza lokali i niebanalne smaki dań kuchni meksykańskiej serwowanych w restauracjach sieci.
W składzie jury SCF 2019 Retailers’ Awards znaleźli się przedstawiciele i eksperci z największych firm doradczych działających w obszarze galerii handlowych, a także laureaci nagrody SCF Retailers Awards w kategorii Best Manager z lat ubiegłych. Jurorzy przyznali statuetki w 9 kategoriach, a także wyróżnili najlepszych managerów i osobowości rynku retail.
Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów – oraz jej partnerów biznesowych. Koncept proponuje wyrazistą kuchnię meksykańską, pełną aromatycznych ziół i naturalnych przypraw: tacos, burrito, nachosy, deserowe churros.
Pierwszy w Polsce lokal Papa Diego uruchomiony został w listopadzie 2018 r. – w strefie restauracyjnej Libero Katowice. Obecnie restauracje sieci znajdują się w Poznaniu (Posnania), Gdańsku (Forum Gdańsk), Wołominie (Galeria Wołomin), Katowicach (Galeria Katowicka), Opolu (CH Karolinka) i Pruszkowie (Nowa Stacja). Kolejne zostaną otwarte m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny, CH Blue City) i Łodzi (Manufaktura).
Red.