Restauracyjny koncept Papa Diego, wraz ogólnopolską siecią kin Helios, otrzymały złotą i srebrną nagrodę w 10. edycji branżowego konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Do konkursu zgłoszono aż 116 obiektów i sieci oraz prowadzonych przez nie projektów marketingowych z całego kraju.
W 10. edycji konkursu sieć restauracji Papa Diego, prowadzona przez należącą do Heliosa spółkę Foodio Concepts, doceniona została srebrną nagrodą w kategorii „Nowa Sieć Handlowa Roku”. Złotą nagrodę otrzymała największa sieć kin w Polsce – Helios, w kategorii „Ekspansja Sieci Handlowej Roku”.
Celem niezależnego, eksperckiego konkursu PRCH Retail Awards jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań w branży retail.
– Mimo że nasz koncept w modelu sieciowym stanowi nowość na rynku, jest świetnie przyjmowany w dużych galeriach. Poprzez ekspansję udowadniamy, że polski rynek jest bardzo chłonny, a konsumenci otwarci na nowe typy kuchni, w tym na kuchnię meksykańską – mówi Piotr Grajewski, prezes zarządu Foodio Concepts.
Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych: Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 48 kinami mającymi łącznie 273 ekrany i ponad 52 tys. miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Jest częścią Grupy Agora.
Red.