PepsiCo, jako jedna z pierwszych firm w Polsce, postanowiła wprowadzić na rynek mrożone napoje gazowane. Konsumenci mogą wybrać między smakiem znanej Pepsi, a limonkowo-cytrynowym smakiem 7UP. Napoje Freeze powstały z myślą o młodych, dynamicznych ludziach poszukujących nowości – informuje marka.
– Cieszy nas fakt, że jako jedni z pierwszych na rynku europejskim udostępniamy konsumentom mrożone napoje gazowane. Technologia ich wytwarzania gwarantuje, że bąbelki nie skończą się po krótkiej chwili, dzięki nowej, lżejszej konsystencji będziemy – mówi Marta Wodzyńska, starszy kierownik ds. kluczowych klientów w Europie Centralnej i na Bałkanach w PepsiCo.
Napoje Freeze dostępne są w kilku wybranych restauracjach, a ich przygotowanie wymaga zastosowania zaawansowanych technicznie urządzeń chłodzących. Zostały one zaprojektowane i wyprodukowane w USA, instalacja urządzeń w wybranych do testu lokalach była możliwa dzięki szczegółowym testom i technicznemu wsparciu lokalnego Działu Sprzętu Marketingowego Pepsi, który także odpowiada za sprawne działanie urządzeń. Tego typu maszyny zostały zainstalowane w Polsce po raz pierwszy.
– W restauracjach Burger King napoje Pepsi i 7up Freeze cieszą się większą popularnością, niż się spodziewaliśmy. Wybierane są szczególnie przez młodszą grupę naszych gości – informuje Katarzyna Makowska, marketing manager Burger King w AmRest
Pilotaż jest przeprowadzany wspólnie z firmą AmRest, największym partnerem gastronomicznym PepsiCo w regionie Europy Centralnej, w wybranych restauracjach Burger King oraz KFC w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu. Jeśli ta forma orzeźwienia spotka się z uznaniem wśród konsumentów, napoje Freeze będą stopniowo udostępniane w kolejnych punktach gastronomicznych.
Pełna lista restauracji serwujących napoje Pepsi Freeze oraz 7Up Freeze:
- Burger King Zodiak, Warszawa, ul. Widok 26
- KFC Gruba Kaśka, Warszawa, Al. Solidarności 68a
- KFC DT Makro, Warszawa, Al. Jerozolimskie 184
- Burger King Feniks, Wrocław, ul. Szewska 75/77
- KFC DT Kromera, Wrocław, Al. Kromera 18
- KFC DT Bielany, Wrocław, ul. Tyniecka 4a
- KFC Galeria Krakowska ECE (food court), Kraków, ul. Pawia 5
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto, pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2018 r. ponad 64 mld dol. W globalnym portfolio PepsiCo produkty żywnościowe i napoje oferowane są pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Red.