Nestlé wprowadza nowe produkty kawowe pod marką Starbucks. Będą one dostępne na całym świecie. Nowy asortyment składa się z 24 produktów, w tym kawy ziarnistej, palonej i mielonej. Znajdzie się w nim także kawa w kapsułkach.
Nowy asortyment produktów kawowych obejmuje szereg mieszanek kaw tej marki, a także kawy jednogatunkowe oraz wybór klasycznych napojów, takich jak Caramel Macchiato i Cappuccino. Wszystkie są przygotowywane na bazie wysokiej jakości 100% kawy Arabica pozyskiwanej od znanych z etycznych upraw plantatorów z głównych regionów świata. To pierwszy asortyment kaw wprowadzany na rynek, od kiedy obie firmy oficjalnie rozpoczęły współpracę w sierpniu ubiegłego roku.
Nowe produkty Starbucks będą dostępne w sklepach spożywczych i na największych platformach internetowych. Nestlé zacznie ich wprowadzanie od wybranych rynków w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie oraz w Stanach Zjednoczonych. W Polsce oferta ta będzie dostępna jesienią tego roku.
– Nasze dwa zespoły w zaledwie sześć miesięcy wykonały niesamowitą pracę. Opracowano asortyment nowych kaw premium, tworzonych z pasją i starannością. Łączą one systemowe know-how Nestlé z kawami i doświadczeniem Starbucks w zakresie ich palenia i mieszania. Dzięki współpracy z Nescafé, Nespresso i Starbucks, Nestlé ma teraz najlepsze portfolio kaw na całym świecie – powiedział Patrice Bula, wiceprezes Nestlé i Dyrektor Strategicznych Działów Biznesowych.
– Cieszymy się, że możemy dostarczać wysokiej jakości kawy premium Starbucks klientom, którzy od teraz, dzięki najbardziej znanym na świecie systemom kawy porcjowanej, czyli ekspresom Nespresso i Nescafé Dolce Gusto, mogą cieszyć się ich smakiem w swoich domach. Informacja, którą dziś ogłosiliśmy, to kolejny krok w rozszerzaniu globalnego zasięgu marki Starbucks, ponieważ uruchamiamy nowe kanały w ramach naszego globalnego sojuszu z Nestlé – wyjaśnia John Culver, prezes Grupy, Starbucks International.
Nestlé nabyło nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z asortymentu pakowanych towarów konsumpcyjnych i produktów gastronomicznych Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia.
Porozumienie to umacnia pozycję lidera Nestlé w światowym przemyśle kawowym, a także znacząco wzmacnia portfolio kaw tej firmy w Ameryce Północnej – informuje szwajcarskie przedsiębiorstwo spożywcze.
Red.