Subway wprowadza globalnie nowy wystrój we wszystkich restauracjach, kontynuując jednocześnie rozwój sieci w całym regionie. Pilotażowy lokal z nowym wyglądem prowadzony jest już w Gdyni na stacji paliw Łukoil.
Innowacyjna aranżacja wnętrz, jednoznacznie kojarząca się z marką, ma zachęcić gości do częstszych odwiedzin restauracji, a także przyciągnąć uwagę partnerów biznesowych, zainteresowanych prowadzeniem franczyzy pod szyldem Subway.
Subway to ponad 43 tys. restauracji w ponad 100 krajach. W 2011 r. marka stała się największą siecią szybkiej obsługi na świecie pod względem liczby lokali. Każda restauracja jest własnością partnera franczyzowego i jest przez niego zarządzana. Sieć w Polsce jest obecna od prawie 20 lat i liczy ponad 100 restauracji. W naszym kraju dostępny jest Program Kick-start! Opiera się na zasadzie, że po utworzeniu lokalu Subway w ciągu roku, sieć zwraca 50 proc. kosztu zakupu licencji.
Red.