Pasibus wprowadza burgerowe nowości. Sieć odświeża swoje menu 

Pasibus do wszystkich swoich lokali wprowadził nowe menu. Nowy rozmiar burgerów z większą ilością mięsa niż dotychczas, burger całkowicie wegański oraz w wersji na słodko – to tylko niektóre nowości.

Pasibus to marka burgerowni, która narodziła się we Wrocławiu w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął we Wrocławiu. Szybko stał się znanym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się w 13 miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Olsztynie i Poznaniu. Sieć prowadzi 26 lokali w Polsce, w tym 9 restauracji stworzono we współpracy ze spółką Helios.

– Zdecydowaliśmy się na odświeżenie naszego menu, by jeszcze lepiej trafiać w gusta naszych klientów. Bułka maślana w wersji „L” w znaczący sposób odmieni każdego znanego burgera z naszej oferty i zaspokoi każdy apetyt. Wsłuchując się w potrzeby naszych odbiorców, postanowiliśmy stworzyć też burgera wegańskiego. Jednocześnie nadal pozostawiamy możliwość wymiany wołowiny w każdym burgerze na kotleta warzywnego – tłumaczy Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Pasibusa.

Burgery w nowym rozmiarze “L” są podawane w autorskiej bułce maślanej i z większą ilością mięsa niż w wersji burgera „mały głód”. Standard Vegan, burger dla miłośników kuchni roślinnej, oferowany jest w bułce pszennej z autorskim kotletem warzywnym (z fasoli czerwonej, kukurydzy, świeżej papryki, kapusty pekińskiej, pora, marchewki, czosnku, ryżu brązowego, słonecznika, kaszy manny, lnu, kolendry, chilli i przypraw) z wegańskimi majonezem oraz serem cheddar. Nie zabrakło w nim warzyw – pomidora, ogórka kiszonego i cebuli. Kotlet smaży się osobno na oleju roślinnym.

W pozostałych burgerach, jak dotychczas, można bezpłatnie wymienić kotleta mięsnego na kotleta wege (całkowicie wegetariańskiego, smażonego osobno) lub smażony ser przygotowany według autorskiej receptury. Natomiast jako pierwszy Słodziak, dostępny jest znany z początków Pasibusa burger Grucha. W bułce znajduje się 100% wołowiny, sos biały, roszponka, ser gorgonzola i chutney gruszkowe.

– Dzięki kategorii Słodziak wyznaczamy miejsce na burgery wybijające się słodkim akcentem, które były w naszej ofercie w przeszłości, ale i te, które stworzymy w przyszłości. Tego rodzaju nowości będą często pojawiać się w naszym menu, aby każdy mógł poczuć nieco słodkiej odmiany – zapowiada Jakub Aleksandrowicz.

W nowym menu znajduje się także znana już oferta Wypasik. Obejmuje ona pięć mniejszych od standardowych burgerów podawanych w bułce maślanej, dostępnych w preferencyjnej cenie – 9 zł. Klienci mają do wyboru między innymi: Cheese Pasik z wołowiną, sałatą lodową, serem cheddar i sosami pomidorowo-bazyliowym oraz białym; Jalapeño Pasik z wołowiną, sosem jalapeño-majo, sałatą lodową, papryczką jalapeño i cebulą; a także Chicken BBQ Pasik z kurczakiem w panierce, majonezem, sałatą lodową, cebulą oraz sosem bebek. Każdy z nich można zamówić w zestawie z frytkami albo napojem za 12 zł.

W nowym menu pojawia się też opcja zamówienia Boxów. To możliwość sprawnego i tańszego zamawiania większej liczby burgerów z tej oferty. Duży Box składa się z trzech dowolnych burgerów z oferty Wypasik i masy frytek. Giga Box to zaś 6 wybranych Wypasików i giga porcja frytek – rozwiązanie na grupowe jedzenie. Boxy kosztują odpowiednio 35 zł i 66 zł.

Red.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Bądź w kontakcie

Van Delivery, Pallet, Truck Delivery (FTL/LTL), Bulk Items'

Najnowsze

Więcej na ten temat