AmRest: Burger King na rynku słowackim i czeskim

AmRest, największa notowana na giełdzie spółka prowadząca sieć restauracji w Europie Środkowej ogłasza podpisanie umów z Burger King Europe GmbH dotyczących prawa do wyłącznego rozwoju marki Burger King w Czechach oraz na Słowacji. W obu krajach AmRest planuje otworzyć łącznie ponad 50 nowych restauracji.

Zawarte porozumienie zakłada dynamiczny rozwój sieci w Czechach, a także wprowadzenie marki na Słowację. Zgodnie z umową, w perspektywie 5 lat AmRest zamierza powiększyć portfolio Burger King o 40 nowych restauracji w Czechach i 15 na Słowacji. Ponadto, zgodnie z ustaleniami, spółka będzie odpowiedzialna za zarządzanie budżetem oraz działaniami marketingowymi dla marki w obu krajach.

Burger King, jako sieć restauracji serwująca burgery, reprezentuje prężnie rozwijający się w ostatnich latach segment QSR. Z tego tytułu marka pełni bardzo ważną rolę w portfolio spółki. Prawo do wyłącznego rozwoju na nowych rynkach stanowi krok milowy w historii naszej współpracy z Burger King i wierzymy, że ta kooperacja jeszcze bardziej umocni pozycję AmRest jako lidera rynku gastronomicznego w regionie CE – mówi Krzysztof Piechna, prezydent Burger King.

Burger King jest częścią portfolio AmRest od 2007 r. Obecnie spółka zarządza siecią 41 restauracji w Polsce, 12 w Czechach oraz 1 w Bułgarii.

Red. (źródło: AmRest)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Bądź w kontakcie

Śledź najlnowsze trendy, historie sukcesu i inspirujące wywiady z najlepszymi specjalistami w branży. Zacznij zmieniać swoje życie już dziś!

Najnowsze

Więcej na ten temat