Firma Stava uruchomiła nową usługę dla konsumentów. To Aplikacja MyStava mierząca temperaturę kuriera. Dzięki niej, klienci restauracji i sklepów spożywczych współpracujących ze Stavą mogą w łatwy sposób sprawdzić temperaturę kuriera, który wiezie ich zamówienie, zobaczyć jego lokalizację na mapie oraz sprawdzą szacowany czas oczekiwania na zamówienie.
Aplikacja MyStava działa już w większości oddziałów. Do końca miesiąca ma pojawić się we wszystkich oddziałach Stavy w całej Polsce.
Klienci, którzy zamówili posiłek z restauracji lub zakupy ze sklepu otrzymają SMS albo wiadomość Push z linkiem. Po kliknięciu w hiperłącze zobaczą mapę pokazującą lokalizację kuriera realizującego ich zamówienie. Otrzymają również informację o tym, jaką temperaturę ciała ma dostawca oraz jaki jest szacowany czas realizacji zamówienia.
– Bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w proces dostawy posiłków i zakupów to nasz najwyższy priorytet. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że jest to też ważna kwestia dla konsumentów. Dlatego też zdecydowaliśmy się wdrożyć rozwiązanie. Umożliwi ona na lepsze informowanie klientów restauracji i sklepów o stanie realizacji zamówienia. Pozwoli też upewnić się, że dostawę realizuje się w bezpieczny sposób – komentuje Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava.
Stava to franczyza gastro-kurierska. Ma 28 oddziałów w 25 miastach w na terenie całej Polsce. Kolejne są w trakcie organizacji.
Red. (żródło: ZP HoReCa)