Bolt Food i Circle K rozpoczęły współpracę. Dowozy ze stacji paliw

Bolt Food i Circle K będą dostarczać hot dogi, aromatyczną kawę oraz wiele innych produktów z oferty wybranych stacji w Warszawie. Współpraca sieci stacji paliw i platformy transportowej obejmuje dostarczanie zakupów spożywczych, jak i ciepłych posiłków z 17 warszawskich stacji Circle K.

Możliwość zamawiania zakupów przez aplikację Bolt Food obejmuje obecnie 30 produktów spożywczych. Są to napoje, słodycze oraz produkty higieniczne. Także 25 ciepłych przekąsek z oferty Circle K, jak hot dogi, hamburgery, zapiekanki czy panin. Cena będzie taka sama jak na stacjach.

Wraz z rozwojem współpracy zakres produktów, w tym podstawowych artykułów spożywczych, będzie się rozwijać, zgodnie z potrzebami klientów. Aplikacja pozwala na jednorazowe zamówienie 41 produktów. Dzięki temu możliwe jest zrealizowanie codziennych zakupów dostarczanych bezpośrednio do domu. Dostawy docierają w ciągu 30 minut od momentu złożenia zamówienia, codziennie od godziny 10:00 do 23:00.

– Do Bolt Food dołączają kolejne restauracje. Dzięki współpracy z takimi partnerami, jak Circle K, możemy zrobić kolejny krok ku zaspokajaniu potrzeb użytkowników naszej aplikacji. Wygoda, szybkość i szeroka gama produktów to niezwykle ważne czynniki podczas podejmowania decyzji konsumenckich. Widzimy to i rozumiemy, dlatego nieustannie pracujemy nad wprowadzaniem do aplikacji alternatywnych kategorii – mówi Michał Dubisz, Manager Operacyjny w Bolt Food.

Kurierów Bolt Food wyposażono w maseczki ochronne. Regularnie myją oni lub dezynfekują dłonie i sprzęt. Podobnie jak dostawy jedzenia z warszawskich restauracji, zakupy przekazują bezkontaktowo. Zostawiają je we wskazanym przez użytkownika miejscu (informację podaje się w aplikacji).

Współpraca z Bolt Food, to kolejna inicjatywa Circle K, po Click&Collect. Proponując naszym klientom możliwość zrealizowania zakupów online, chcemy zapewnić im prosty dostęp do naszych świeżych dań, szerokiego wyboru kaw i oferty sklepów. To gama napojów, słodyczy, a z czasem także podstawowych artykułów spożywczych. Dołączenie do platformy Bolt Food ma zapewnić naszym klientom przyjemne, bezpieczne i szybkie zakupy. Szeroki zakres godzin, w którym realizowane będą dostawy, pozwoli klientom na dostosowanie zamówień do ich indywidualnych potrzeb. Planujemy dalszy rozwój naszej współpracy z Bolt, aby nasi klienci w kolejnych lokalizacjach mogli korzystać z usługi zamawiania zakupów Circle K z dostawą w wybrane miejsce – mówi Renata Timoščik, Director Market Development w Circle K Polska.

Realizując zakupy z Circle K poprzez Bolt Food wystarczy pobrać aplikację na smartfon i dodać kartę płatniczą (dla użytkowników Bolt ustawia się ona automatycznie). Następnie należy wybrać produkty z dostępnej w aplikacji listy. Na koniec procesu zamówienia użytkownik informowany jest o jego wartości i kosztach dostawy. Zamówienie trafia do najbliższej stacji Circle K. Zakupy są w niej pakowane i przekazane kurierowi Bolt Food, który dostarcza produkty do klienta.

Aplikację Bolt Food można bezpłatnie pobrać ze sklepów Google Play (Android) i App Store (iOS).

Bolt to wiodąca europejska platforma transportowa. Koncentruje się na oferowaniu łatwego i szybkiego sposobu na codzienne przemieszczanie się po mieście. Bolt jest obecny w 29 polskich miastach. Działalność firmy obejmuje ride-hailing, mikro mobilność (hulajnogi) i dostarczanie jedzenia. Firma założona przez Markusa Villiga powstała w 2013 r. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się platform transportowych w Europie. Ma ponad 30 mln użytkowników w ponad 35 krajach na całym świecie.

Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. Prowadzi sieć 360 stacji paliw na terenie całej Polski. Obejmuje stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard). To jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Kanadyjska firma posiada na świecie około 16 tys. sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 120 tys. pracowników. Akcje Alimentation Couche –Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE).

Red.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Bądź w kontakcie

Van Delivery, Pallet, Truck Delivery (FTL/LTL), Bulk Items'

Najnowsze

Więcej na ten temat