Sieć restauracji KFC wprowadza do menu nowe danie. Nowa propozycja to Chizza, w której polędwiczki z kurczaka w panierce łączą się z serem cheddar i dodatkami zapieczonymi w okrągłych plackach tortilli.
Chizza to danie zarówno dla zwolenników słynnego kurczaka KFC, jak i włoskiej kuchni. W menu znajdują się dwie wersje smakowe nowego produktu: Italiana oraz Pepperoni. Bazą każdej z nich są bites, ser cheddar, sos i tortilla. Do ich przygotowania kucharze korzystają z produktów pochodzących od lokalnych dostawców.
Chizza Italiana smaku nadaje pomidorowo-ziołowy sos, pieczarki oraz typowe dla kuchni śródziemnomorskiej przypraw, m.in. bazylii i oregano.
Chizza Pepperoni to propozycja dla miłośników ostrzejszych smaków. Plastry kiełbasy pepperoni podawane są bowiem w ostrym sosie paprykowym.
Nowe menu zamawiać można w restauracjach i dostawie KFC oraz w serwisie PizzaPortal.pl. Podobnie jak w przypadku pozostałych dań, Chizzę można zamówić jako osobny produkt oraz w zestawie z frytkami i wybranym napojem.
KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, pionier restauracji szybkiej obsługi. Od otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego mięsa kurczaka. Codziennie ok. 12 mln klientów obsługiwanych jest w ponad 18 tys. restauracji sieci w przeszło 100 krajach na całym świecie. W Polsce marką KFC zarządza holding AmRest, który który prowadzi obecnie sieć ponad 220 restauracji.
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie spółka ma w portfelu ponad 1300 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 13 krajach: Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rumunii, Rosji, Hiszpanii, Francji, Niemczech i Chinach.
Red.