Alior Bank [CPS] PL

Marka KFC została oficjalnym partnerem Ekstraklasa Games, największego w historii turnieju gry EA Sports FIFA w Polsce. KFC od wielu lat, globalnie oraz lokalnie, obejmuje patronatem inicjatywny sportowe.

Ostatnio firma coraz częściej wspiera także wydarzenia gamingowe, w tym e-sportowe, których popularność stale rośnie.

Rynek e-sportowy oraz gamingowy jest już stałym punktem w wykorzystywaniu nowoczesnych form działań marketingowych ze względu na jego potencjał wśród społeczności internetowych. Wsparcie tak wpływowego partnera jakim jest Ekstraklasa Games, pozwala nam jeszcze mocniej wkroczyć w świat esportu na polskim rynku. Chcemy towarzyszyć fanom gier w odkrywaniu ich pasji i zapewniać dodatkowe, niezwykłe emocje. Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych – mówi Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager KFC.

Podczas rozgrywek KFC przygotuje specjalne akcje dla fanow FIFA i Ekstraklasy.

Ekstraklasa Games po zakończonych niedawno kwalifikacjach stała się oficjalnie największym esportowym turniejem EA Sports FIFA w Polsce. Do 16 turniejów kwalifikacyjnych zanotowano ponad 17 tys. zgłoszeń, co jest rekordem pod względem liczby rejestracji. Turniej ma status ligi partnerskiej EA SPORTS – Official League Qualifier, dzięki czemu jest to jedyny polski turniej dający możliwość walki o punkty w rankingu FIFA 19 Global Series. Daje to możliwość awansu na FIFA eWorld Cup 2019. Rozgrywki są przeznaczone dla wszystkich zawodników, zarówno amatorów jak i profesjonalistów. Przed najlepszymi otwiera się droga do kariery profesjonalnego gracza.

Ze strony KFC to nie pierwsze wejście do świata gier komputerowych. W ostatnim czasie obiektem zainteresowania marki stała się niezwykle popularna na całym świecie gra Counter-Strike: Global Offensive. Do tej pory zakupiło ją prawie 40 mln graczy z całego świata. Efektem tego była akcja przeprowadzona przez KFC w 2018 r. Całość polegała na tym, że na prywatnych serwerach 1shot1kill.pl pojawiły się specjalne kody zniżkowe, które ozdabiały- w formie graffiti – ściany na kilku mapach. Nie wszystkie były odpowiednio wyeksponowane i znalezienie ich wymagało nieco wysiłku. Przedsięwzięcie okazało się sporym sukcesem, gdyż wzięło w nim udział  ponad 11 tys. polskich fanów CS:GO.

W ubiegłym roku, w polskiej transmisji z FACEIT Major London, pojawiło się logo KFC. Marka w czasie realizacji Majora przygotowała specjalne materiały zawierające TOP 5 akcji z każdego weekendu. Ukazywały one to, co najbardziej widowiskowego działo się w czasie rywalizacji drużyn. Ponadto, podczas rozgrywek KFC przygotowało specjalne promocje dla fanów turnieju.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA