McDonald’s Polska z systemem zarządzania personelem Reflexis

McDonald’s Polska wprowadza system zarządzania personelem Reflexis, który obejmie ponad 400 restauracji i przeszło 25 tys. pracowników. Mobilne rozwiązanie ma ułatwić dostosowywanie się do zmian w przepisach prawa pracy, pomóc zmniejszyć rotację zatrudnienia i usprawnić planowanie grafiku zgodnie z przewidywanym zapotrzebowaniem.

Reflexis Systems, lider w branży obsługi transakcji w punktach sprzedaży detalicznej w czasie rzeczywistym i rozwiązań w dziedzinie zarządzania personelem, poinformował, że McDonald’s Polska oraz jego franczyzobiorcy wprowadzą pakiet rozwiązań systemu zarządzania kadrami.

Wśród wybranych przez McDonald’s rozwiązań są m.in. system do tworzenia grafików Workforce Scheduler, narzędzia do rejestrowania czasu pracy Time & Attendance, samoobsługowy system dla pracowników Employee Self-Service, zaawansowane narzędzia do analizowania i raportowania Advanced Analytics & Reporting oraz funkcjonalności mobilne, które zapewniają dostęp do oprogramowania z dowolnego miejsca.

Rozwiązania powstały z myślą o tym, by usprawnić zarządzanie pracą 25 tys. polskich pracowników McDonald’s, ale mają także za zadanie ułatwianie dostosowywania się firmy do zmian przepisów regulujących kwestie zatrudnienia – informuje McDonald’s.

Jak podała sieć, obecnie McDonald’s Polska stosuje mniej zaawansowane metody planowania, jak arkusze kalkulacyjne, przez co rozkład pracy nie zawsze jest optymalny. Rozwiązania Reflexis w dziedzinie zarządzania personelem pozwolą zaś na regularne aktualizowanie obowiązującego prawa pracy, dzięki czemu pracodawca może mieć gwarancję, że obowiązujące przepisy będą stosowane jednakowo we wszystkich restauracjach.

W naszej działalności bardzo ważne jest planowanie pracy i zarządzanie zespołami pracowników. Nasi franczyzobiorcy czekają na wprowadzenie systemu planowania Reflexis. Nowe narzędzia pozwolą nam tworzyć skuteczne i dokładne prognozy dla każdej restauracji. Dzięki temu będziemy mogli odpowiednio dobrać liczbę pracowników i powierzyć im właściwe zadania w restauracji. To przyczyni się do optymalizacji kosztów pracy i zwiększy szybkość obsługi, a – co za tym idzie – zadowolenie naszych gości. Mamy nadzieję, że również nasi pracownicy docenią to nowe, praktyczne rozwiązanie – mówi Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska.

Dzięki aplikacji Employee Self-Service pracownicy zyskają dostęp do takich udogodnień, jak łatwiejsze układanie grafików, zmiana godzin pracy, czy składanie wniosków o urlop. Wprowadzając rozwiązania usprawniające komunikację, McDonald’s ma nadzieję zmniejszyć rotację zatrudnienia i obniżyć koszty rekrutacji. Kierownicy restauracji spędzą mniej czasu nad planowaniem grafików, spadnie ryzyko zbyt dużej lub niewystarczającej liczby pracowników na zmianie, a standardy obsługi gości w restauracjach znacznie wzrosną – ocenia sieć.

McDonald’s Polska dołączy do innych spółek, które korzystają z usług Reflexis: McDonald’s Wielka Brytania, McDonald’s Irlandia, McDonald’s Austria i McDonald’s Niemcy.

McDonald’s jest jednym z największych pracodawców w Polsce, zatrudniającym ponad 25 tys. osób w ponad 400 restauracjach, w 150 miastach. Spółka stosuje zasadę elastycznego pracodawcy dla szerokiego grona pracowników, którym proponuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 85% restauracji to franczyzy znajdujące się w rękach niezależnych przedsiębiorców, którzy przeszli przynajmniej roczne szkolenie.

Reflexis jest dostawcą rozwiązań w dziedzinie operacji w punktach sprzedaży detalicznej w czasie rzeczywistym. Z jego systemów korzysta 275 sprzedawców detalicznych na całym świecie, zatrudniających 6 mln pracowników. Celem jest uproszczenie operacji, optymalizacja kosztów pracy oraz udoskonalenie zarządzania punktem sprzedaży.

Platforma do zarządzania pracą w czasie rzeczywistym pomaga sprzedawcom uprościć procedury i kompleksowo nadzorować działania w ramach punktu sprzedaży detalicznej. Dzięki platformie sprzedawcy mogą zaoszczędzić czas, a także zadbać o precyzyjną realizację zadań i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta – informuje dostawca.

Reflexis Systems, Inc. jest spółką prywatną z siedzibą główną w Dedham, w stanie Massachusetts. Posiada oddziały w Atlancie, Columbus, Londynie, Düsseldorfie oraz Pune w Indiach, a jej przedstawiciele prowadzą sprzedaż w Europie i Ameryce Łacińskiej.

Red.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Bądź w kontakcie

Van Delivery, Pallet, Truck Delivery (FTL/LTL), Bulk Items'

Najnowsze

Więcej na ten temat