Najnowszy lokal marki Pasibus działa od 22 listopada br. w strefie restauracyjnej na poziomie 1. centrum handlowego Magnolia Park we Wrocławiu, gdzie sieć burgerowni rozpoczęła działalność, poczynają od jednego foodtrucka.
Pasibus ma w menu burgery z ręcznie mieloną wołowiną. Na gości odwiedzających nowy lokal czekają m.in.: klasyczny Włoski Pastuch z dodatkiem rukoli, parmezanu i grillowanego boczku, Bebek Junior z autorskim sosem BBQ, ostry Gonzales z nachosami czy Awokadus z domowym guacamole.
W menu burgerowni można znaleźć także Pasi sałatki, zestawy dla dzieci (Pasi Kids), dodatki (m.in. frytki i kulki serowe) oraz napoje (m.in. Pasi Lemoniada) i alkohole (m.in. własną markę piwa). Co miesiąc w karcie pojawia się również zupełnie nowa propozycja – Burger Miesiąca, któremu nazwę nadają fani marki.
Otwarciu nowego lokalu towarzyszy promocja: przez pierwszy weekend działania restauracja w Magnolia Park zaprasza na cztery burgery (Włoski Pastuch, Gonzales, Awokadus i Bebek Junior) w promocyjnej cenie 13 zł. Na konsumentów czeka również konkurs, w którym będzie można wygrać burgery.
Burgerownie marki są obecne m.in. w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach i Poznaniu. Najnowsza restauracja we Wrocławiu to 21. lokal tej sieci. Stworzyła go spółka Food For Nation.
Od początku 2019 roku kolejne lokale pod marką Pasibus otwiera również spółka Step Inside z grupy Helios, która jest operatorem największej sieci kin w Polsce. W ramach tej współpracy planowane jest otwarcie ok. 40 nowych lokali.
Red.