Meet & Fit – Slow Food wprowadził do menu propozycję w zarówno dla miłośników pizzy, jak i burgera. PizzaBurger będzie dostępny w ramach oferty limitowanej we wszystkich lokalach sieci do końca listopada 2019 r.
Jak tłumaczy Łukasz Błażejewski, zarządzający siecią punktów gastronomicznych Meet & Fit – Slow Food oraz siecią restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej pod marką 7 Street – Bar & Grill, oferta jest przeznaczona dla osób, które nie mogą zdecydować się na dokonanie wyboru między pizzą, a burgerem.
W skład burgera, poza wołowiną, wchodzą: bekon, frytki, sos pomidorowy, oregano, ser oraz salami. Tradycyjna bułka do burgera jest odwrócona w taki sposób, aby pozwoliła na wierzchu burgera ułożyć składniki charakterystyczne dla popularnej pizzy peperoni.
Meet & Fit – Slow Food to sieć mało powierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro, działających w modelu kuchni otwartej. W menu znajduje się wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskie, a także sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno. Sieć chce wyróżniać się na tle innych firm gastronomicznych dbałością o odpowiednią ilość kalorii oraz optymalną zawartość wartości odżywczych w swoich daniach. Marka jest członkiem pierwszej w historii branży organizacji zrzeszającej podmioty rynku gastronomicznego – Związku Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu.
Łukasz B. Błażejewski w 2005 r. założył firmę doradztwa finansowego Gold Finance Doradcy Finansowi. Następnie w 2008 r. stworzył projekt franczyzowy i na jego bazie w dwóch markach Gold Finance i Star Finance powstało ponad 50 placówek w całej Polsce. W 2011 r. sprzedał wszystkie udziały Markowi Jutkiewiczowi, znanemu z m.in. branży FMCG. Obecnie Łukasz Błażejewski zarządza siecią restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej pod marką 7 Street – Bar & Grill oraz siecią punktów gastronomicznych serwujących szybkie dania dla „osób aktywnych i zwracających uwagę na to co trafia na ich talerz”, pod marką Meet & Fit – Slow Food.
Red. (źródło: ZP HoReCa)