Z początkiem marca we wszystkich lokalach sieci Meet & Fit – Slow Food pojawiła się nowa oferta. Wprowadzone zostały burgery o nieco mniejszej gramaturze od dostępnych w ofercie regularnej. Propozycja skierowana jest głównie do grupy klientów, których do tej pory praktycznie nie była obsługiwana, czyli osób w wieku od 13 do 22 lat.
– Naszym celem było stworzenie takiej oferty, aby przy budżecie około 10 zł można było kupić burgera w zestawie z frytkami, przy jednoczesnym zachowaniu smaku i jakości takiej jak burgery z oferty regularnej – mówi Łukasz B. Błażejewski dyrektor generalny Meet & Fit.
Meet & Fit – Slow Food to sieć mało powierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro, działających w modelu kuchni otwartej. W menu znajdują się burgery z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskie, a także sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno. Firma kładzie nacisk na dbałość o odpowiednią ilość kalorii oraz optymalną zawartość wartości odżywczych w swoich daniach. Meet & Fit jest członkiem Związku Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu (ZP HoReCa), zrzeszającej podmioty rynku gastronomicznego.
Red. (źródło: zphoreca.pl)