Bolt rozwija dostawy jedzenia Bolt Food z lokalnych restauracji

Bolt, platforma łącząca kierowców i pasażerów, wprowadza opcję dostawy jedzenia Bolt Food. Mieszkańcy Warszawy mogą zamówić posiłek ze swoich ulubionych restauracji. Wszystkie dostawy realizowane są bezkontaktowe.

Aby zachęcić użytkowników do wspierania lokalnych restauracji, w początkowym okresie usług Bolt Food jest bezpłatna dla dostaw realizowanych w promieniu 4 km od miejsca złożenia zamówienia.

Obecna sytuacja jest trudna dla wszystkich. Mamy nadzieję, że możliwość zamówienia jedzenia w ulubionych restauracjach ułatwi Warszawiakom pozostanie w domu. Jednocześnie chcemy zapewnić logistycznie zaplecze lokalnym restauracjom. Ciężko dotknęła je pandemia COVID-19. Wartością dodaną będzie dla nich nasza baza setki tysięcy lojalnych klientów, którzy już dobrze znają markę i ufają jej – mówi Michał Dubisz, Manager Operacyjny Bolt.

Aby zamówić jedzenie, użytkownik musi pobrać aplikację Bolt Food z Google Play lub App Store na swój smartfon. Aby opłacić zamówienie, należy wprowadzić dane swojej karty bankowej do aplikacji. Przed potwierdzeniem usługi, w aplikacji pokażą się cena i szacowany czas dostawy. Wszystkie dostawy realizowane są w sposób bezkontaktowy. W aplikacji klient może określić dokładną lokalizację, w której kurier może zostawić zamówione jedzenie.

Nasza działalność ride-hailingowa opiera się na wydajności. Oferujemy wyższe zarobki dla kierowców i niższe ceny dla klientów. Ta sama filozofia przyświeca nam przy realizacji usługi dostarczania jedzenia. Oferujemy niższą cenę dostawy w porównaniu do innych platform. W stolicy współpracują z nami tysiące kierowców. Z racji panującej pandemii COVID-19 i zmniejszonego popytu na przejazdy, chcemy im zapewnić  możliwość dodatkowego zarobku – wyjaśnia Michał Dubisz.

To kolejna, po hulajnogach elektrycznych, usługa wprowadzona przez estońską platformę łączącą kierowców i pasażerów. Wszystkie dostawy są bezkontaktowe i na początku, w promieniu 4 km od miejsca złożenia zamówienia, bezpłatne.

Bolt ma ponad 30 mln użytkowników w ponad 35 krajach na całym świecie. Usługę Bolt Food uruchomiono w Estonii w marcu 2019 r. Dostępna jest obecnie w 9 krajach. Aplikację można pobrać na smartfon. Zamówień można dokonywać od godziny 10 do 23.

Bolt, wcześniej Taxify, jest europejską aplikacją ride-hailingową, łączącą miliony pasażerów i kierowców na całym świecie. Jak informuje firma, model działania jest korzystny zarówno dla kierowców, którzy płacą najniższą na rynku prowizję, jak i dla pasażerów, dla których przejazd staje się tańszy. Platforma powstała w 2013 r. w Estonii. Założył ją Markus Villig. Obecnie z aplikacji korzysta ponad 25 mln użytkowników w ponad 30 krajach.

Red.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Bądź w kontakcie

Van Delivery, Pallet, Truck Delivery (FTL/LTL), Bulk Items'

Najnowsze

Więcej na ten temat