Carrefour Bio – koncept franczyzowy Carrefour Polska

Carrefour Polska otwiera sieć franczyzowych sklepów „Carrefour Bio”. Jak zapowiada sieć, będzie to mały format dla nowoczesnego klienta z przystępną cenowo ofertą. Nowy koncept ma być testowany w Warszawie. Placówka ma ruszyć jeszcze w tym roku. Jeśli zostanie dobrze przejęty, pojawi się także w innych miastach.

Trend na żywność bio i ekologiczną jest w Polsce coraz popularniejszy. Statystyczny Polak wydaje rocznie 30 zł na tego typu produkty, Niemiec – 180 zł. W Polsce działa 1,6 mln gospodarstw rolnych, z czego tylko 23 tys. to gospodarstwa ekologiczne.

Grupa Carrefour przyspiesza też Act for Food – program działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości, opierający się na sześciu elementach. Są to:

  1. Zdrowa Półka – 1500 produktów prozdrowotnych i dietetycznych, w tym dla diabetyków, z gwarancją najniższej ceny;
  2. Carrefour BIO w lepszej cenie – 70 produktów z tej grupy z 10-proc. rabatem;
  3. Wegański wybór – 167 produktów spożywczych;
  4. 68 kosmetyków na bazie składników pochodzenia roślinnego, dostępnych w Carrefour;
  5. Kontrakty farmerskie – specjalne umowy z polskimi dostawcami warzyw i owoców z lokalnych upraw;
  6. Koniec z klatką – wycofanie ze sprzedaży w Carrefour Polska wszystkich jaj z chowu klatkowego do 2025 r.;
  7. Jakość z Natury Carrefour – produkty kontrolowane na każdym etapie produkcji, bez GMO, dostępne na wyłączność w sklepach Carrefour.
Nasze priorytety na 2018 r. to przede wszystkim dalszy rozwój nowoczesnych rozwiązań oraz rozpoczęcie w Polsce transformacji żywieniowej. Chcemy stać się pionierem w zakresie oferty zdrowych produktów i być siecią pierwszego wyboru dla klientów poszukujących wysokiej jakości w przystępnych cenach. W ten sposób będziemy również realizować cele strategii „Carrefour 2022”, przyjętej przez Grupę Carrefour – mówi Guillaume de Colonges, dyrektor wykonawczy na Europę Środkowo-Wschodnią i Północną Carrefour Polska.

Aby zrealizować te założenia, francuski detalista wdrożył w ciągu ostatnich miesięcy nowy system zarządzania oraz powołał Komitet Doradczy ds. Żywności. W czerwcu br. powstał w Paryżu sklep Carrefour City Beaupassage, w którym jedna trzecia powierzchni dedykowana jest produktom wegańskim, organicznym, ekologicznym i bezglutenowym. Obecnie oferuje 1500 takich produktów. W całej Francji działa obecnie 20 takich sklepów bio.

W Polsce sieć wprowadziła już m.in. pieczywo marki własnej bio oraz gamę produktów SENS. System SENS ma umożliwiać klientom łatwiejsze komponowanie zdrowej, zbilansowanej diety.

Red.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Bądź w kontakcie

Van Delivery, Pallet, Truck Delivery (FTL/LTL), Bulk Items'

Najnowsze

Więcej na ten temat