Gala Effie Awards to najważniejszy dzień w branży komunikacji marketingowej. Gromadzi prezesów i dyrektorów największych firm oraz agencji komunikacji marketingowej, specjalistów od marketingu, niezależnych ekspertów oraz przedstawicieli biznesu. O jej tegoroczną oprawę kulinarną zadbała marka Deli Catering.
Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Został on zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 r. licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
O oprawę kulinarną Gali Finałowej wydarzenia zadbał lider na rynku usług cateringowych w zakresie Kulinariów Eventowych, Deli Catering. Specjalnie na tę okoliczność marka przygotowała sushi buritto z wołowiną okraszoną pikantnym śliwkowym sosem z selerem naciowym oraz chili, mini burgery z buraka z kozim serem oraz sosem mango z pieprzem, a także sataye z tofu marynowane w oleju sezamowym z cukinią i czarnuszką.
Uroczysta ceremonia wręczenia nagród Effie Awards 2018 odbyła się 29 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Red.