Marka restauracyjna Olimp otrzymała nagrodę „Retailer of the Year” w kategorii F&B Retailer, w konkursie CEE Retail Real Estate Awards. Wyróżnienie zostało przyznane na podstawie oceny według innowacyjności rynkowej, skali ekspansji, wkładu w rynek, udziału w rynku, atrakcyjności koncepcji oraz sukcesu komercyjnego.

Nagrodę odebrał Robert Gietko Head of Expansion Gastromall Group. Wśród nominowanych znaleźli się także: Burger King, Blue Frog, Deli Sandwich (marka z portfela Gastromall Group), Fresh Corner, Fruitisimo, KFC, Max Premium Burgers, Papa John’s, Pizza Hut.

Sieć restauracji Olimp jest krajowym liderem w segmencie fast casual dining w systemie samoobsługowym. Posiada 84 restauracje w Polsce, w najbardziej uczęszczanych galeriach handlowych i prestiżowych centrach biurowych – mówi Robert Gietko.

Właściciel marki Olimp – firma Gastromall zapowiada dynamiczną ekspansję na rynku krajowym i zagranicznym. W połowie lutego ogłosiła, że jako inwestor strategiczny przejmuje udziały w sieci Makarun. W walentynkowy dzień, 14 lutego, wystartowała też 14. restauracja marki Olimp w Warszawie.

7 lutego została otwarta restauracja Olimp na warszawskim Mokotowie, w centrum biurowym Graffit przy ul. Domaniewskiej, zaś 11 stycznia w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy wystartował pierwszy lokal sieci w tym mieście i zarazem 84. w Polsce.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA