Marka Heinz obchodzi 150-lecie istnienia. Znana jest na całym świecie głównie jako producent ketchupu. Pierwszy ketchup Heinz trafił na rynek w 1876 r., stworzony z dojrzałych pomidorów i nieco większej ilości octu. Unikalna receptura pozostaje niezmieniona do dziś.

Znakiem firmowym ketchupu były szklane, przezroczyste butelki, które pokazywały zawartość w środku. Projektanci marki znaleźli również rozwiązanie, wprowadzając na rynek butelki stawiane wieczkiem do dołu, aby wydobycie sosu stało się łatwiejsze.

Od 150 lat ketchup Heinz wytwarzany jest z użyciem tylko pięciu składników, a jego receptura trzymana jest w pancernym sejfie. W 1904 r. udało się opracować przepis, który pozwalał, bez użycia konserwantów, na dłuższe zachowanie świeżości produktu.

Na całym świecie sprzedaje się rocznie ponad 650 mln butelek ketchupu Heinz. Firma obecnie jest jedną z największych światowych marek spożywczych, oferującą ponad 5700 różnych produktów w 200 krajach.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA