Kompania Piwowarska rozwija koncept Kozlovna

Kompania Piwowarska chce rozwijać sieć własnych restauracji pod szyldem Kozlovna, w których serwowane jest piwo czeskiego pochodzenia Kozel. Pierwsza w Polsce Kozlovna Złota Brama powstała w marcu tego roku w Gdańsku, druga 11 maja w Inowrocławiu.

Kozlovna to unikalne lokale marki Kozel, które są częścią bogatej, czeskiej tradycji piwnej. Charakteryzuje je wyjątkowy i spójny wystrój. Za projekty na całym świecie odpowiada jeden architekt.

Kompania Piwowarska wprowadziła do swojego portfolio piwa z Czech w 2015 r. W sklepach w całej Polsce pojawiły się dwa warianty warzony i rozlewanego w Czechach piwa Kozel: ciemne i jasne, czyli Kozel Černý i Kozel Ležák 11.

Jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej Kompanii Piwowarskiej jest budowanie doświadczeń piwnych dla konsumentów w lokalach gastronomicznych, a marki czeskie doskonale się do tego nadają. Nie tylko dzięki ogólnym pozytywnym skojarzeniom, jakie wywołują u nas Czechy, ale przede wszystkim za sprawą jakości pochodzących stamtąd piw i całej towarzyszącej im otoczki – wyjaśnia Piotr Tomalak, dyrektor ds. rozwoju gastronomii w Kompanii Piwowarskiej.

Kozlowna to pierwsza sieć dedykowana konkretnemu piwu z portfela Kompanii Piwowarskiej. Jak zapowiada Browar, w planach jest otwieranie lokali we wszystkich dużych miastach Polski.

Red.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Bądź w kontakcie

Van Delivery, Pallet, Truck Delivery (FTL/LTL), Bulk Items'

Najnowsze

Więcej na ten temat