AmRest, jeden z największych operatorów restauracyjnych w Europie, właściciel takich marek, jak KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, rozpoczyna we współpracy z firmą Microsoft cyfrową transformację, której celem są „restauracje bez papieru”.

Spółka planuje m.in. wdrożenie zaawansowanych technologicznie systemów analityki danych, opartych na chmurze Azure Microsoftu. Dzięki cyfryzacji chce pozyskiwać więcej danych i jednocześnie lepiej wykorzystywać je w procesach decyzyjnych.

Zamierza eksplorować cyfrowe kanały dotarcia do klientów, a także korzystać m.in. z aplikacji Teams, która służy do zdalnego zarządzania zespołami pracowników. Microsoft ma być nie tylko dostawcą technologii, ale również partnerem biznesowym, który pomaga w podejmowaniu decyzji. Firmy nie wykluczają innych, wspólnych inicjatyw.

AmRest Holdings SE jest publicznie notowaną spółką restauracyjną. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem sieci premium burgerów Bacoa, marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie spółka prowadzi ponad 1800 lokali w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 18 krajach: Polsce, Czechach, na Węgrzech, Słowacji, w Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Słowenii, Rosji, Hiszpanii, Francji, Portugalii, Niemczech, Austrii, Armenii, Azerbejdżanie oraz Chinach.

Red.

Czytaj:

Amrest: wyniki finansowe w 2018 roku

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA