W marcu otwarte zostały dwa nowe lokale Koku Sushi. 11 marca powstał pierwszy bar sieci w Gnieźnie, zaś 11 marca – w Grudziądzu. Pod szyldem marki działają obecnie 22 lokale w 19 polskich miastach.
Jak zapowiada sieć, do wakacji ruszyć mają jeszcze bary w Szczecinie i Zawierciu. Koku Sushi funkcjonuje w miastach liczących do 100 tys. mieszkańców. Jest to zgodne ze strategią przyjętą przez markę, która preferuje lokalizacji w mniejszych miejscowościach.
Koku Sushi jest największą, franczyzową siecią sushi barów w Polsce, działającą od 2004 r. Franczyzobiorcom proponuje dwa modele współpracy: klasyczny sushi bar i wersję premium – bary wzbogacone o wyselekcjonowaną ofertę alkoholi wysokoprocentowych, w tym japońskich.
Preferowana powierzchnia lokalu to 70-120 mkw. Opłata licencyjna w sieci wynosi 25 tys. zł, a opłata miesięczna – 2,5 tys. zł. Koszt inwestycji to średnio ok. 200 tys. zł. W menu restauracji, poza dużym wyborem sushi i sashimi, są takie potrawy, jak pierożki gyoza z kaczką, spring rollsy, sandwiche gua bao, sałatki oraz desery. Sieć serwuje japońskie alkohole: sake, wino i piwo. W lokalu można organizować imprezy rodzinne i firmowe.
Red.