Stopiątka In Italia to nowy koncept ogólnopolskiej sieci pizzerii. Drugi Subbrand marki głównej powstał w łódzkiej Manufakturze, pierwszy działa na Mokotowie w Warszawie. Wyróżnikiem marki jest elegancki styl wystroju lokalu, a także obsługa kelnerska.

Stopiątka In Italia ma menu, które opiera się na wyselekcjonowanych pizzach serwowanych na cienkim włoskim cieście tradycyjnym i puszystym, w trzech rozmiarach – 32 cm, 45 cm i 60 cm. Karta jest rozbudowana o makarony i dania lunchowe. Dla najmłodszych klientów w karcie znajdują się dania dla dzieci.

Wnętrze zaprojektowano w nowoczesnym design, w który wkomponowane są wątki włoskiej podróży. Znakiem rozpoznawczym jest niezmiennie królowa polskich szos – Syrena 105.

Koncept pizzerii o nazwie zaczerpniętej z kultowego samochodu z czasów PRLu – Syreny 105 powstał w 1998 r., kiedy to Marcin Ciesielski otworzył pierwszą pizzerię Stopiątka w centrum Buska-Zdroju.  Kultową epoką PRL-u przyciągamy klientów proponując im nieszablonowy wystrój lokalu oraz zabawę elementami PRL-owskiego klimatu – czytamy na stronie sieci pizzerii. Jak informuje marka, właścicielem restauracji 105 może zostać każdy, nie musi być to osoba z doświadczeniem w gastronomii.

Red. (źródło: manufaktura.com)

Czytaj:

45 pizzerii Stopiątka do końca 2017 roku

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA