Green Caffè Nero otworzyła dwa lokale: w Krakowie i Warszawie. To odpowiednio 66. i 67. kawiarnia tej marki Polsce. Sieć umacnia swoją pozycję rynkową, rozszerzając zasięg działania w naszym kraju, za co po raz drugi z rzędu uzyskała nagrodę SCF Retalier’s Awards w kategorii F&B Expansion.
Czwarty lokal Green Caffè Nero w Krakowie znajduje się przy ulicy Rakowickiej, w pobliżu Uniwersytetu Ekonomicznego i Parku Strzeleckiego. Wystrój wnętrza był jednym z priorytetów w procesie projektowania – jest połączeniem industrialnych, betonowych ścian i sufitów z drewnianym, rzeźbionym barem, a ponadto z drewnianą podłogą łączoną z posadzką w biało-czarne romby, nowoczesnymi lampami, grafikami na ścianach.
Nowo otwarty lokal o użytkowej powierzchni ponad 150 mkw. oferuje łącznie 88 miejsc siedzących. Dodatkowo kawiarnia dysponuje ogródkiem, w którym można znaleźć odpowiednie miejsce do pracy, nauki czy spotkań biznesowych.
– Otworzyliśmy kolejny lokal w Krakowie, mieście znanym z kultury picia kawy. Pierwszy „kafehauz” w królewskim mieście powstał na początku lat 70. XVIII wieku, oferując jako specjalność kawę „po polsku”, tj. „tęgą” kawę z grubym kożuchem. Z mieszkańcami Krakowa chcemy dzielić się naszym zamiłowaniem do kawy i świeżego, domowego jedzenia – mówi Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.
Warszawska kawiarnia zlokalizowana jest natomiast w CH Skorosze, na terenie dzielnicy Ursus. Goście centrum handlowego znajdą w nim wytchnienie po zakupach, relaksując się przy kawie, przygotowywanej na miejscu bagietce, domowym cieście.
– Stale poszukujemy nowych, atrakcyjnych lokalizacji do otwarć kolejnych lokali. Naszym celem jest udostępnianie wysokiej jakości miejsc do spotkań przy kawie, gdzie można znaleźć czas na wytchnienie, refleksję, pracę z laptopem – czyli drugiego domu. Jesteśmy zadowoleni z faktu, że nasze starania są doceniane. Niedawno mieliśmy przyjemność otrzymania drugi rok z rzędu nagrody SCF Retalier’s Awards w kategorii F&B (Food&Beverage) Expansion – nagród, które trafiają do „najlepszych sieci handlowych oraz osób, które tworzą nową rzeczywistość retailu w Polsce” – podkreśla Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero.
Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Sieć posiada obecnie 66 kawiarni w Polsce. Każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, odzwierciedlając charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje. Marka ma w planach otwieranie 10 lokali rocznie. Niedawno zwyciężyła w konkursie Food Business Awards 2018 w kategorii kawiarnia / bistro.
Red.